Dag 7: Washington – Treasure Island

Na de drukke dag van gisteren konden we het vandaag wat rustiger aan doen. Om half één ging onze vlucht vanaf Washington Dulles naar Orlando. Het ging niet helemaal vlekkeloos omdat, ondanks dat we al vanuit het hotel ingecheckt hadden, onze bagage tags er niet uit kwamen.
Nadat we handmatig door een medewerker opnieuw ingecheckt waren kregen we boardingpasses zonder stoelnummer, en ik kan je vertellen dat dat een rommeltje wordt in een vliegtuig. Zeker omdat we bij gate stoelen toegewezen kregen bij een nooduitgang en daar mogen geen kinderen zitten. Toen was chaos compleet :-). Enfin aangekomen in Orlando was er op dat moment een flinke onweersbui boven het vliegveld wat voor wat vertraging zorgde bij de bagageband, dus ben ik ondertussen de auto alvast gaan regelen. Vanuit Orlando is het ongeveer 2 uur rijden naar Treasure Island. Onderweg hebben nog wel een serieuze wolkbreuk gehad waarbij we op een gegeven moment echt bijna niks meer konden zien. 5 minuten later reden we weer in de zon. Hieraan kan je echt merken dat het hier een subtropisch klimaat is. Randy liep de hele dag al te stuiteren omdat ie niet kon wachten om te zwemmen bij het hotel. Dit is dan ook het eerste wat Demi en Randy zijn gaan doen. We zitten met onze kamer direct aan het strand met een prachtig uitzicht over zee. Hier gaan we de komende 2 dagen zeker van genieten. Één van de dagen gaan we hier in ieder geval Jetskieën, verder zien we wel wat we gaan doen.

3 Comments

Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *